Heb je een kleine lekkage? Zorg dan dat je het lekkende water opvangt in een bakje of emmer en maak vervolgens een melding van de lekkage in jouw huurdersportaal. Wij schakelen dan zo spoedig mogelijk een loodgieter in of geven het door aan je verhuurder.
Bel bij een grote lekkage op werkdagen direct met ons kantoor of met de verhuurder om een melding te maken van het probleem. Maak daarnaast ook een melding aan in jouw huurdersportaal. Buiten kantooruren kun je bij spoedgevallen whatsapp bericht sturen naar het noodnummer 0642036903.
Het kan zijn dat er een waterleiding is gesprongen. Er is dan een constante toevoer van water waarbij veel schade kan ontstaan. Het is belangrijk dat je voor de zekerheid zo snel mogelijk de hoofdkraan dichtdraait bij de watermeter. De watermeter zit meestal onder een luik (onder de deurmat) of in de meterkast bij de ingang van het pand. Zie op onderstaande afbeelding de watermeter en de hoofdkraan van de watertoevoer. Draai deze blauwe hoofdkraan dicht om de watertoevoer van het pand te stoppen.
Vul het formulier in en stuur je vraag naar ons. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je verder te helpen. Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren op je bericht.
Bedankt dat je contact met ons opnam. We proberen zo snel mogelijk bij je terug te komen - doorgaans binnen 24 uur op werkdagen.