De automatische incasso is niet gelukt, wat moet ik doen?

De automatische incasso mislukt door onvoldoende saldo

Het kan voor komen dat je onvoldoende saldo op je rekening hebt staan op het moment van afschrijven, de huurbetaling is dan niet voldaan. Wij kunnen helaas niet nogmaals de huur automatisch incasseren voor dezelfde maand. Je moet de huur nu zelf per bankoverschrijving betalen, de eerstvolgende maand zal de huur weer gewoon automatisch worden afgeschreven.

Automatische incasso teruggeboekt

Indien de automatische incasso wordt teruggeboekt terwijl je wel genoeg saldo op je rekening hebt staan dan kun je het best direct contact opnemen met je bank om het probleem te verhelpen.

We helpen je graag

Neem contact op

Vul het formulier in en stuur je vraag naar ons. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je verder te helpen. Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren op je bericht.

Gelukt!

Bedankt dat je contact met ons opnam. We proberen zo snel mogelijk bij je terug te komen - doorgaans binnen 24 uur op werkdagen.

Oops! Something went wrong while submitting the form.